Adelya 3 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Adelya 2 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Adelya 1 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 13, 2010

~ My Fave Toy & Me ~

Tajuk je skipping... tp text lam bahse melayu je ye? ;p



Nampak tak benda warna biru yang sebelah kiri saya tu?? Haa kalau saya dpt remote asterok nih, mmg syiok... dpt tekan² n tivi pon bertukar... tak kisah lah tukar jd ape pon, janji ada efek kat tivi tu.. hehehe... kadang tu Mama biarkan jer saya men remote tu, tp kadang² jer... selalunye Mama cepat² amek remote tu dari saya & betulkan balik chanel yg Mama tgh tengok.. huhu.


Owh dah hampir seminggu saya sambut ulang bulan yg ke seblas... ermm milestone saya? meh saya senaraikan :

1. dah pandai pegang botol seniri
2. dah pandai men kiddie ride ngan kakak... (kuda, kereta, dll)... sampaikan benda alah tu dah stop pon saya takmo turun... hahaha... Mama cakap naik benda lain pulak... btoi jugak kan? kan banyak menan kat jasko tu kan...
3. dah pandai stanby kalau ada sesape nak kuar, saya pon bagi hint lah.. soh dukung saya... saya pon nak itot!
4. eh dah lupa lah ape lagi... owh dah pandai mengutip sumthing atas lantai... kadang² bwk masuk lam mulut.. hehe... saya budak lagi... mana tao benda atas lantai tu kotor ke tak kan??


hmmm 4 jer lah dulu, mmg tak ingat lah... tanya Mama pon Mama duk pikir lama jer... babai dulu lah.


p/s : gambar slow jer nak upload... nanti² bila Mama dah keje, Mama akan tulun upload kan...

update : mama dah tulun uploadkan dah on 20.09.2010.


saya,

No comments: