Adelya 3 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Adelya 2 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Adelya 1 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, September 2, 2010

~ Semuanya Pertama Kali ~

Salam Makcik²/Pakcik²,


Kalau mengikut tajuk entry, nanti saya show off gambar ye... almaklom lah saya ni umo lom sampai setahun jagung lagi.. so banyak benda/perbuatan yang julung² kali diadakan... eh? ape saya dah tulis ni?? sila abaikan. lagi 5 hari umo saya 11 bulan... hishh bila nak jalan ek?



kasut pertama yang muat kat kaki saya.. walaupon kasut pertama saya kaler hitam.. tp lom ngam ngan kaki lagi... saya still pakai saiz 1.. kasut hitam tu mama&papa beli saiz 2 (kes nak jimat la tu.. kunun leh pakai lama)... pssttt ni kasut Kakak dedolu.. sobsobsob. Cop cop dengar² semalam mama&papa pg sogo tinjau² kasut raya saya... tp lom beli sbb nak bawak saya seniri utk pilih... ehhh tetiba.


owh seluar jeans tu seluar saya yg kedua... suar yg pertama dah tak muat.. hik hik hik... mama beli saiz kecik pullok (kunun nak saya pakai masa baby, tak nampak cam suar pinjam... ngam², alih² saya leh pakai kejap je.. budak² kan cepat membesar... hehehehehe 



ni pulak saya baru pandai duduk... pssttt tp orang letakkan duduk lar... saya lom pandai duduk seniri lagi.. thee hee hee. rasa²nya ni first time saya mandi koi 6.30 pagi... sebab saya poo poo, mama terus cuci n mandikan sekali... ehh mestilah mandi air panas makcik/pakcik... idokle sejuk sgt kan? tengoklah kat blkg saya ada bedak sebotol besar kan? sebab tu muka saya mcm tepung gomak... ohhO.




ni pulak first time duduk atas kusi ni... masa ni kat jasko... tengok kakak duk shuffle main kat playland jasko. pas ni kat rumah leh makan sama² atas meja makan ramai²... hoyeyyyy untung² dapat makan macam² nanti.. wink

:: gembiranya Kakak main sorang² kat situ... masa ni dah dekat nak buka puasa.. sbb tu tak de budak² lain ::


tata,



2 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

teruja tul tgk kakaknyer dier...mana aci tak ajak adik sekali

Lida Rahim said...

hehe saya kang meniarap je kat atas tu.. nanti kotorlah baju saya.. huaaaa mama tak bagi turunnnn