Adelya 3 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Adelya 2 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Adelya 1 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

~ Saya 1 Tahun ~

Fuhyooo baru sempat nak update!


Gambar-gambar ni pada 07/10/2010 yakni bestday saya. Papa bawak saya dan Kakak pegi main-main kat Jasko. Mama masa ni tade pegi Sibu tu kan?? Tapi Papa sempat buat video call kat Mama masa tu. Mama pon sempat wish epi bestday kat saya.








Gambar ni pulak pada pagi 10/10/10. Sebelum pegi bekfes roti canai kat Bangi. Baju kurung Kakak tuuuu... tapi masih lagi nampak baru (itu yang penting.. hehe).











Cubaan Mama mengambil gambar, tapi salah aim... terima jerlah seadanya... haha



Petang pulak ingatkan nak potong kek, tapi tak jadi sebab semua orang kecuali saya dan Mama nak pergi melawat PokSan kena denggi kat Hospital Ampang. Tinggal berdua ngan Mama.




 Boring-boring tak de orang, tekan-tekan estro pon best jugak!


agak-agak ape saya masuk dlm mulut? macam kaler Kakak jer mulut jd warna cenggitu.. oppsss



Tapi akhernya sempat jugak beli kek untuk saya... horey! As always... ke Jasko jer.













Dah jalan-jalan, balik umah utk acara memotong kek pullok...






saya wakilkan Kakak untuk tiupkan lilin tu.. uhuk2




Muka comot hasil dari makan kek bestday seniri



coppp... coppp.... ada gambar extra... jom skodeng sape duk colet2 kek saya tu!




hahahaha gotcha!




No comments: