Adelya 3 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Adelya 2 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Adelya 1 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 2, 2010

~ Saya Belajar Berjalan ~




Horreyyyy....


Semalam baru selangkah.


Pagi ni, bangun-bangun tido, Papa Mama soh saya melangkah lagi. Dapatlah jalan 4-5 steps... yesss!! Rasa-rasanya raya haji nanti saya dapat jalan penuhlah... Insya Allah...



muka memang baru bangun tido... eh ada air liur basi pon Mama totap cium saya jugak... haha



ni emel Papa ke Mama... hmmm 2-in-1 punya pujian nih.. *wink*




psstt : pagi td masa atas tilam, saya sebut 'jatuh' hehe sebab Mama salu cakap... 'leklok.. kang jatuh kang' ahaks

2 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

bagus2...senangkan keja mama n papa masa balik beraya nant...dh takyah dokong2 dh...

Lida Rahim said...

haha.. tak yah dokong tp kena kejar2 pulok... maklom r org br dpt kaki kan?